(Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська).
(за програмою Інформатика для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)
Ознайомитись та завантажити підручник з
Інформатики. 8 клас.
(Автори: О.О.Бондаренко, В.В.Ластовецький, О.П.Пилипчук)
2 год.,/тиждень
| ||
Тема уроку
|
Матеріали до уроку
|
Примітка
|
Урок 1. Техніка безпеки при роботі з комп'ютером. Повторення | ||
Урок 2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень
|
| |
Урок 3. Кодування символів |
| |
Урок 4. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду даних різних типів |
| |
Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера
(5 год).
Урок 5. Архітектура комп’ютера. Складові комп’ютера, їх призначення та технічні характеристики.
Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування
| ||
Урок 6. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу
| ||
Урок 7. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення
|
| |
Урок 8. Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами
| ||
Урок 9. Практична робота 3. Архівування та розархівування даних. Тематичне оцінювання по темах: Кодування даних та апаратно-програмне забезпечення комп'ютера |
| |
Опрацювання текстових даних. Урок 10. Текстовий документ та його об’єкти. Створення, редагування та форматування списків. Додавання символів, формул в текстовий документ |
| |
Урок 11. Створення, редагування та форматування таблиць та графічних об’єктів в текстовому документі |
| |
Урок 12. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів | ||
Урок 13. Структура документа. Створення та форматування розділів, колонтитулів, змісту та покажчика |
| |
Урок 14. Шаблон документа. Опрацювання складних текстових документів |
| |
Урок 15. Практична робота 5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Тематичне оцінювання по темі: Опрацювання текстових даних |
| |
Опрацювання об’єктів мультимедіа (6 год). Урок 16. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. | ||
Урок 17. Сервіси для розміщення відео та аудіо матеріалів в Інтернеті. |
| |
Урок 18. Створення відеокліпу. |
| |
Урок 19. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду у відеокліпі. |
| |
Урок 20. Практична робота 6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
| |
Урок 21. Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті Таматичне оцінювання/Захист проктів |
| |
Основи подійно- та об'єктно-орієнтованого програмування. Урок 22. Мови програмування та їх класифікація | ||
Урок 23. Середовище програмування. Елементи вікна середовища програмування | ||
Урок 24. Об’єкти програм із графічним інтерфейсом |
| |
Урок 25. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис» | ||
Урок 26. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення | ||
Урок 27. Зміна значення властивостей об’єктів у середовищі програмування. Складання програм, що обробляють події натискання кнопок |
|
|
Урок 28. Поняття про метод. Використання вікон повідомлень | ||
Урок 29. Розробка програм засобами середовища програмування |
|
|
Урок 30. Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами. Тематичне оцінювання |
Узагальнення теми (тести)
|
|
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами (20 год) Урок 31. Величини. Їх типи та властивості. |
| |
Урок 32. Операції над числовими величинами та їх опис мовами програмування . |
| |
Урок 33. Складання алгоритмів та виконання опрацювання числових величин у середовищі програмування. | ||
Урок 34. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування. | ||
Урок 35. Величини текстового типу, операції над ними. Елементи для введення даних: текстове поле. | ||
Урок 36. Складання та виконання алгоритмів опрацювання текстових величин у середовищі програмування. | ||
Урок 37. Налагодження програм. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
| |
Урок 38.
Практична робота 11. Налагодження готової програми. | ||
Урок 39. Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
| |
Урок 40. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. | ||
Урок 41. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». | ||
Урок 42. Алгоритми з повтореннями мовою програмування. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із передумовою у середовищі програмування. | ||
Урок 43. Складання та реалізація алгоритмів із циклом із лічильником у середовищі програмування. | ||
Урок 44. Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. |
| |
Урок 45. Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. | ||
Урок 46. Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. | ||
Урок 47. Відображення базових графічних примітивів засобами мови програмування. | ||
Урок 48. Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами середовища програмування. | ||
Урок 49. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. | ||
Урок 50. Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок із теми. | ||
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора (10 год).
Урок 51. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок |
| |
Урок 52. Призначення й використання математичних і статистичних, функцій табличного процесора. Виконання обчислень з використанням функцій | ||
Урок 53. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування | ||
Урок 54. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення | ||
Урок 55. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування | ||
Урок 56. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми | ||
Урок 57. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці | ||
Урок 58. Упорядковування даних у таблицях Автоматичні та розширені фільтри | ||
Урок 59. Проміжні підсумки | ||
Урок 60. Практична робота 16. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри.
Тематичне оцінювання з теми
| ||
Коментарі
Дописати коментар