(Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська).
(за програмою Інформатика для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)
Тема уроку
|
Матеріали до уроку
|
Примітка
|
Урок 1. Правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером Робота з програмами навчального призначення. |
| |
Електронне листування. Урок 2. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки | ||
Урок 3. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання |
| |
Урок 4. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою | ||
Урок 5. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли |
| |
Урок 6. Розв’язування задач. Тематичне оцінювання з теми: "Електронне листування" |
| |
Моделювання. Урок 7. Поняття моделі. Поняття предметної галузі Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми |
| |
Урок 8. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей |
| |
Урок 9. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах |
| |
Урок 10. Побудова інформаційних моделей | ||
Урок 11. Розв’язування задач |
|
|
Алгоритми з повторенням і розгалуженням. Урок 12. Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше» | ||
Урок 13. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів | ||
Урок 14. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням | ||
Урок 15. Алгоритми з розгалуженням |
|
|
Урок 16. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Скретч | ||
Урок 17. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням | ||
Урок 18. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч | ||
Урок 19. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців середовищі Скретч | ||
Урок 20. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч | ||
Урок 21. Розв’язування задач | ||
Табличний процесор
(8 год.) +1 год.
Урок 22.
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора.
| ||
Урок 23. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. | ||
Урок 24. Типи даних: число, текст, формула. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. | ||
Урок 25. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. | ||
Урок 26. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | ||
Урок 27. Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. | ||
Урок 28. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Правила запису формул у табличному процесорі Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. | ||
Урок 29. Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. | ||
Урок 30. Розв’язування задач. | ||
Урок 31-34. Виконання індивідуальних навчальних проектів. | ||
Урок 35. Узагальнення і систематизація вивченого у 7-му клас. |