(Автори: Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, О. Г. Кузьмінська).
(за програмою Інформатика для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів)
2 год.,/тиждень
| ||
Тема уроку
|
Матеріали до уроку
|
Примітка
|
Інформаційні технології у суспільстві (3 год.) Урок 1. Інформатика та інформаційне суспільство. |
| |
Урок 2. Інформаційні процеси та системи. Етика використання інформаційних ресурсів | ||
Урок 3. Практична робота №1. Освітні інформаційні ресурси і системи |
| |
Мережеві технології (4 год.) Урок 4. Класифікація, апаратне й програмне забезпечення комп’ютерних мереж. Передавання даних в мережі Інтернет. Канали зв’язку, їх види. | ||
Урок 5. Адресація в Інтернеті. Канали зв’язку, їх види. Мережеві пристрої. Способи під’єднання до Інтернету, функції провайдера | ||
Урок 6. Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси |
| |
Урок 7. Спеціальні інструменти пошуку В Інтернеті. Розширений пошук | ||
Тематичне оцінювання (Розділ: Інформаційні технології у суспільстві", "Мережеві технології") | ||
Комп'ютерні презентації (6 год). Урок 8. Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації | ||
Урок 9. Елементи дизайну презентацій. Макети слайдів. Стильове оформлення слайдів презентації Використання діаграм у презентаціях | ||
Урок 10. Гіперпосилання і елементи управління в презентаціях. Додавання відеокліпів, звукових ефектів і мовного супроводу до слайдової презентації | ||
Урок 11. Елементи анімації Управління показом презентації Друк презентації |
| |
Урок 12. Практична робота 2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи керування презентаціями | ||
Урок 13. Практична робота 3. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом | ||
Урок 14. Загрози безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. |
| |
Урок 15. Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері. | ||
Урок 16. Практична робота 4. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера. Тематичне оцінювання з тем: "Комп'ютерні презентації та Захист" |
|
|
Комп’ютерне моделювання (5 год.) Урок 17. Комп’ютерна модель та її переваги. Види комп’ютерних моделей: розрахункові, графічні, імітаційні та інші моделі. Поняття комп’ютерного експерименту. |
| |
Урок 18. Основні етапи комп’ютерного моделювання. |
| |
Урок 19. Карти знань. Редактори карт знань. |
| |
Урок 20. Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей (фізика, математика, хімія, біологія тощо) в різних програмних середовищах. |
| |
Урок 21. Практична робота 5. Створення, опрацювання і дослідження інформаційних моделей. Тематичне оцінювання з теми. |
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЕКТУ/моделі!
21.11.2017 року
| |
Табличні величини та алгоритми їх опрацювання (11 год.) Урок 22. Табличні величини та їх опис мовою програмування |
| |
Урок 23. Введення та виведення табличних величин |
| |
Урок 24. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів |
| |
Урок 25. Алгоритми опрацювання табличних величин: зміна значення елемента табличної величини |
| |
Урок 26. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам |
| |
Урок 27. Розв’язування задач на опрацювання табличних величин |
| |
Урок 28. Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування |
| |
Урок 29. Алгоритми пошуку елементів табличних величин |
| |
Урок 30. Алгоритми впорядкування елементів табличних величин |
| |
Урок 31. Розв’язування задач на опрацювання табличних величин |
| |
Урок 32. Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування |
| |
Комп’ютерні публікації (5 год.). Урок 33. Поняття комп’ютерної публікації. Програмні засоби для створення публікацій Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Основні складові публікацій. |
|
|
Урок 34. Особливості роботи з графічними і текстовими об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації Алгоритм створення комп’ютерної публікації. |
| |
Урок 35. Створення, збереження, відкривання та друк публікацій. |
| |
Урок 36. Практична робота 8. Створення простої комп’ютерної публікації на базі шаблону. |
|
|
Урок 37. Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження |
|
|
Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор (7 год.) Урок 38. Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних | ||
Урок 39. Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. |
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
| |
Урок 40. Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. |
| |
Урок 41. Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень. | ||
Урок 42. Побудова зображень у векторному графічному редакторі. | ||
Урок 43. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень. | ||
Урок 44. Практична робота 11. Створення складених векторних зображень | ||
Створення персонального навчального середовища (9 год.) Урок 45. Поняття персонального навчального середовища Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів. | ||
Урок 46. Хмарні технології. Опитування з використанням онлайн-форм. Організація та планування колективної діяльності. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. | ||
Урок 47. Синхронізація даних Створення і використання спільних електронних закладок Канали новин. | ||
Урок 48. Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. | ||
Урок 49. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів. | ||
Урок 50. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту. | ||
Урок 51. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. | ||
Урок 52. Поняття мови розмітки гіпертексту. | ||
Урок 53. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Тематичне оцінювання з теми. | ||
Розв’язування компетентнісних задач (7 год.). Урок 54. Підготовка до розв’язування компетентнісних завдань. | ||
Урок 55-56. Розв’язування компетентнісного завдання 1/2 | ||
Урок 57-58. Розв’язування компетентнісного завдання 3/4 | ||
Урок 59-60. Розв’язування компетентнісного завдання 5/6 | ||
Виконання колективного навчального проекту (8 год.) Урок 61. Вибір теми проекту. | ||
Урок 62. Добір інформаційних матеріалів для виконання проекту. | ||
Урок 63-64. Виконання проектних завдань. | ||
Урок 65-66. Виконання проектних завдань. | ||
Урок 67. Оформлення матеріалів проекту. Підготовка до захисту проекту. | ||
Урок 68. Захист навчального проекту. | ||
Урок 69-70. Узагальнення та систематизація вивченого з курсу «Інформатика» | ||